Copywriter Blog

[Infografika] Google bez tajemnic!

[Infografika] Google bez tajemnic!

Jeżeli na co dzień w pracy korzystacie z wyszukiwarki Googla, to ta infografika sprawi, że wyszukiwanie potrzebnych informacji stanie się dużo prostsze!     Borykacie się czasem z problem długiego i żmudnego szukania potrzebnych Wam informacji, zwłaszcza podczas pracy, gdy liczy [ ... ]
Tworzenie profilu – Linkedin

Tworzenie profilu – Linkedin

Linkedin jest to portal społecznościowy stworzony z myślą o sferze biznesowej. Ważną informacją jest, że Linkedinw dzisiejszych czasach jest wizytówką dla rekruterów!     Po co ten Linkedin?   Linkedin może nam posłużyć jako narzędzie do szukania pracy. Jesteśmy w [ ... ]
Biznes online, jak go zbudować

Biznes online, jak go zbudować

W poprzednich tekstach skupiliśmy się na narzędziach marketingowych. Ich zastosowanie jest równie skuteczne w budowaniu marki osobistej oraz firmy.     Jeśli interesuje nas budowanie biznesu online, to jak zacząć?   Zapraszam do obejrzenia prezentacji założyciela Brand24 [ ... ]
Monitorowanie Marki #2

Monitorowanie Marki #2

Kontynuując wątek monitoringu marki, skupmy się na funkcjonalności Brand24. Jak wspomniałem w poprzednim poście, jest to narzędzie, którego celem jest ułatwienie monitoringu.     Monitorowanie Marki   Jego podstawową opcją jest śledzenie wzmianek o naszej [ ... ]
Dlaczego warto monitorować markę

Dlaczego warto monitorować markę

Monitoring internetu w dzisiejszych czasach to konieczność. Dlaczego?   W poprzednich artykułach poruszaliśmy tematykę Twittera i jak monitorować jego rezultaty.  Jednak wbudowane w nim narzędzie działa jedynie w jego własnym obrębie. Z tego powodu dzisiaj chciałbym się skupić na [ ... ]
[Infografika] Psychologia Koloru

[Infografika] Psychologia Koloru

W poprzednim artykule wspomniałem, że nasz umysł przetwarza obrazy 3x szybciej aniżeli tekst. Natomiast kolory zwiększają prawdopodobieństwo zaangażowania czytelnika o 80%.     Jednak ważne jest też prawidłowe użycie koloru. Tyczy się to nie tylko infografik/grafik czy [ ... ]
Twiter TIPS&TRICKS

Twiter TIPS&TRICKS

Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak używać Twittera w celach biznesowych, koniecznie przeczytajcie ten artykuł!   Podsumowując i kończąc (chwilowo) temat Twittera odsyłam Was do lektury od @SocialQuant. Dzięki temu artykułowi zobaczycie, że dobrze wykorzystane możliwości Twittera [ ... ]
Jak sprawić, by wpis był bardziej atrakcyjny dla odbiorców

Jak sprawić, by wpis był bardziej atrakcyjny dla odbiorców

Prawdopodobnie nikt z nas nie lubi czytać suchego tekstu. Długi artykuł napisany czarnym krojem na białym tle jest przejrzysty, jednak strasznie nudny. Czasem naprawdę ciężko dobrnąć do końca. Tak też dzieje się na Twitterze.     Ograniczenia Twittera   Wypowiedzi [ ... ]
Moc Hasztagów

Moc Hasztagów

Powoli kończąc temat Twittera, wypada wspomnieć o jednym z najważniejszych (bądź najważniejszym) narzędziu. #HASZTAGU.   Co to hasztag?   Hasztag to narzędzie, które ma za zadanie zwiększyć odbiór lub trafić bezpośrednio do grupy docelowej. Polega ono na umieszczeniu [ ... ]
Sposoby pozyskiwania odbiorców

Sposoby pozyskiwania odbiorców

Do tej pory opisywałem funkcjonalność narzędzi Twittera oraz jakie treści publikować aby utrzymać odbiorców. Niemniej jednak wszystkie te informację są bezużyteczne bez odpowiedniej bazy followersów. Aby zbudować stadion, musimy posiadać wiedzę na temat niezbędnych elementów do [ ... ]