1 0 3000 0 300 120 30 http://projektfreelancer.pl 960 1

Copywriter Blog

Google Analytics – Tagi UTM

Google Analytics – Tagi UTM

W świecie analityki największą wartość mają zebrane dane. Bez odpowiedniej ilości informacji nie jesteśmy w stanie optymalizować naszych kampanii.   Aby móc śledzić nasze zewnętrzne kampanie w Google Analytics, musimy używać tzw. ”UTM”. Czym jednak są tagi UTM [ ... ]
Współczynnik odrzuceń – Google Analytics

Współczynnik odrzuceń – Google Analytics

Współczynnik odrzuceń to jedna ze statystyk, którą jesteśmy w stanie znaleźć w panelu Google Analytics. Jednak co to właściwie jest?       Współczynnik odrzuceń w Google Analytics wskazuje nam procent osób, które zaangażowały się jedynie na naszej stronie docelowej.
Persona idealna w marketingu

Persona idealna w marketingu

Zastanawialiście się jak stworzyć profil klienta idealnego? Jak dobrać idealną grupę odbiorców?     Kim właściwie jest persona w marketingu?   Jest to twój idealny klient, a następnie grupa, dzięki której firma zarabia najwięcej pieniędzy. Aby móc stworzyć personę, [ ... ]
Google Tag Manager – czyli programowanie dla Marketerów

Google Tag Manager – czyli programowanie dla Marketerów

GTM to urządzenie dedykowane dla osób zajmujących się marketingiem. Jakie zalety ma korzystanie z tego narzędzia Googla?     Google Tag Manager to darmowe narzędzie, które jest w stanie obsłużyć prawie każdy – oczywiście po zapoznaniu się z jego możliwościami.
Błędy, które popełniają nawet doświadczeni copywriterzy

Błędy, które popełniają nawet doświadczeni copywriterzy

Copywriting to ciężki kawałek chleba. Wiedzą o tym zarówno Ci, którzy zrealizowali już dziesiątki projektów, jak również Ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tworzeniem kontentu.     Rosnące wymagania klientów, niskie stawki, duża konkurencja i ciągły brak [ ... ]
Facebook – Nowe rozwiązania

Facebook – Nowe rozwiązania

Przerywając serię o Hotjarze, warto wspomnieć o narzędziu analitycznym, który oferuje Facebook.     W ostatnim tygodniu zaszły ogromne zmiany w jego biznesowej wersji. Zapraszam do lektury artykułu, który pozwoli poznać jego nowe możliwości. Warto! 🙂 Facebook Analytics: [ ... ]
Anaityka internetowa w innym wydaniu #2

Anaityka internetowa w innym wydaniu #2

Hotjar jest to narzędzie analityczne, które pozwala analizować ruch na stronie internetowej.     Jego główne narzędzia to mapy cieplne oraz nagrywanie obrazu z perspektywy użytkownika.   Jak to działa w praktyce?   Hotjar w opcji map ciepła zlicza kliknięcia
Analityka Internetowa w innym wydaniu

Analityka Internetowa w innym wydaniu

Analityka internetowa to nie tylko Google Analytics. Istnieją również inne narzędzia, które są w stanie pomóc nam zrozumieć zachowania klientów.   Jednym z lepszych (w mojej skromnej ocenie), jest Hotjar.   Co to właściwie jest?   Jest to narzędzie, które
[Infografika] SEO – poradnik dla copywritera

[Infografika] SEO – poradnik dla copywritera

Zastanawialiście się, w jaki sposób zoptymalizować content, aby poprawić wyniki swojej strony w wyszukiwarce?     Poznajcie 13 zasad, dzięki którym Wasze działania SEO będą skuteczniejsze, a pozycjonowanie obsługiwanych przez Was stron będzie trafniejsze 🙂     [ ... ]
Jak poprawić przejrzystość danych z Google Analytics

Jak poprawić przejrzystość danych z Google Analytics

Najważniejszą rzeczą w analityce danych są rzetelne informacje. Niemniej jednak ich czytelność jest równie ważna.     Pewnie nie raz zastanawialiście się dlaczego Google Analytics w źródłach ruchu pokazuje l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com, zamiast np. [ ... ]