1 0 3000 0 300 120 30 http://projektfreelancer.pl 960 1

Błędy najczęściej popełniane przez copywriterów

Właśnie zacząłeś swoją przygodę z copywritingiem? A może jesteś już doświadczonym copy? To nie ma znaczenia. Zawsze musisz uważać, aby nie popełniać podstawowych błędów, które mogłyby zrujnować Twoją karierę.     Stworzyliśmy listę najczęstszych błędów, których należy się wystrzegać, jeśli […]

Właśnie zacząłeś swoją przygodę z copywritingiem? A może jesteś już doświadczonym copy? To nie ma znaczenia. Zawsze musisz uważać, aby nie popełniać podstawowych błędów, które mogłyby zrujnować Twoją karierę.

 

Błędy popełniane przez copywriterów

Błędy popełniane przez copywriterów

 

Stworzyliśmy listę najczęstszych błędów, których należy się wystrzegać, jeśli chcesz zostać dobrym i godnym polecenia copywriterem.

 

 

1. Błędy ortograficzne

Jednymi z najbardziej podstawowych, i od razu rzucających się w oczy, są błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Copywriter nie może sobie pozwolić na takie pomyłki, ponieważ wygląda to bardzo nieprofesjonalnie i najprawdopodobniej odstraszy potencjalnego klienta.

 

 

2. Brak unikalności tekstów

Pójście na łatwiznę i kopiowanie całej treści z internetu to nie jest dobry pomysł. Jeżeli nie masz czasu lub tematyka Ci nie odpowiada, lepiej nie przyjmuj zlecenia. Takie prace wyglądają bardzo niewiarygodnie i mogą Ci zaszkodzić.

 

 

3. Dopasowanie się do grupy docelowej

Copywriter zawsze musi dostosowywać treści do targetu, do którego się zwraca. Copy często o tym zapominają, a jest to niezwykle istotne – od tego zależy powodzenie dotarcia do odpowiednich osób. Musisz uważać, aby stosować odpowiedni język i styl, adekwatny do zlecenia.

 

 

4. Słowa kluczowe

Pamiętaj, że zbyt duża ilość słów kluczowych tylko zaszkodzi, ponieważ algorytmy Google bardziej „lubią” synonimy i odmiany. Poza tym, gęsto umieszczone powtórzenia nie wyglądają wiarygodnie.

 

 

5. Sprawdzanie swoich tekstów

Pamiętaj, że zawsze warto przeczytać ponownie swoje prace, aby znaleźć ewentualne błędy i je poprawić. Często, w natłoku innych zleceń i obowiązków, nie dostrzegamy pewnych literówek, brakujących przecinków lub nie do końca pasujących fraz i słów.

 

 

Unikanie tych błędów pozwoli Ci na budowanie rzetelności i profesjonalizmu, co na pewno będzie przyciągało klientów i nowe zlecenia. Życzymy powodzenia! 🙂

Copywriter
Poprzedni Post
Jakie pytania warto zadać klientowi podczas tworzenia strony www?
14 pytań o stronę ...
Powszechnie znane mity związane z nauką projektowania
Następny Post
4 mity związane z n...
0 Komentarze