Tak, już jest!! Tyle na niego czekałam!! Oczekiwanie kosztowało mnie kolejną bezsenną noc:/ Ale już jest!!
Pewnie zachodzicie w głowę o co mi w ogóle chodzi!! Czym się tak ekscytuję?! Otóż otrzymałam następnego maila z tajnikami copywritingu od Pana Darka!! :D:D:D
Niestety muszę Pana przeprosić Mistrzu, ale bezsenności nie spowodowało oczekiwanie na Pańską wiadomość, lecz przeprowadzka, która ciągnęła się całe popołudnie aż do 1.30. Skutek jest następujący: podkrążone oczy, mocna siekiera na biurku i najważniejsze….kompletna skleroza jeśli chodzi o projekt freelancer. Po otrzymaniu wyżej wspomnianego maila byłam co najmniej tak zaskoczona jak wtedy kiedy dostałam życzenia Bożonarodzeniowe na Wielkanoc.
Na szczęście szybko pozbierałam szczękę z podłogi i rozpoczęłam lekcję CopyMagii:)
Dzięki informacjom zawartym w newsletterze naprawdę spojrzałam na pisanie tekstów zupełnie z innej perspektywy. Jak już wspominałam, dotychczas pisałam teksty informujące, głównie naukowe. Natomiast dzięki tworzeniu dobrych, a przede wszystkim skutecznych tekstów marketingowych można rozkręcić każdy biznes na jaki ma się tylko ochotę:)
Bardzo spodobało mi się porównanie tekstu, oferty i klientów do rodziny składającej się z męża, żony i…teściowej :p Jak to Pan Darek delikatnie wyraził, cyt: “Jak widzisz, tak jak w “pełnym” małżeństwie, trzeba dbać o relacje. Zaniedbasz teściową i masz kłopoty…”.
Szczęśliwie się składa, że ja trafiłam na teściową “do rany przyłóż”, ale muszę się zgodzić, ze bywa różnie. Ponadto zawsze należy dbać o dobre stosunki rodzinne.
I tak samo jest z wzajemnym oddziaływaniem, tekst, oferta i klient.
Jednak żeby nie było tak różowo okazuje się, że tekst to tylko 20% sukcesu, przy czym jeśli go zbagatelizujemy cała relacja tekst – oferta – klient zostanie zaburzona. Tak naprawdę musimy zadbać o każdy element tej układanki. Mimo mego młodego wieku, już dawno nauczyłam się, ze w życiu nie można robić niczego tylko trochę, w połowie. Zawsze daję z siebie 100%. Zawsze staram się dbać o każdy detal.
Mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre i zaowocuje pozyskaniem wielu ciekawych ofert zleceń. Tego życzę sobie oraz wszystkim początkującym oraz zaawansowanym copywriterom!