Każdy z nas czasami wpada w rutynę. Klienci mają podobne wymagania, gonią nas terminy, nie mamy czasu lub po prostu się nie chce.

 

Jak stworzyć dobrą stronę?

Jak stworzyć dobrą stronę?

 

Jeśli wydaje Ci się, że wszystkie Twoje strony postawione na WP są podobne i do niczego się nie nadają, koniecznie przeczytaj ten tekst. Dzięki niemu będziesz wiedział, czy na pewno możesz oddać projekt klientowi i czy stworzona przez Ciebie strona odniesie sukces.

 

 

Czytelnik jest najważniejszy

 

Dziś już wiemy, że WordPress może wszystko i postawione na nim strony wyglądają naprawdę profesjonalnie. Nigdy nie zapominaj jednak, że Twoja strona ma być łatwa w nawigacji, funkcjonalna i przyjazna dla odbiorcy. Zamiast dodawać kolejne funkcje ogranicz się do tego co naprawdę jest potrzebne. Uwierz, to działa!

 

Profesjonalizm

 

Tak zgadzamy się, że wygląd stron warsztatów samochodowych jest bardzo zbliżony. Jeśli zależy Ci na sukcesie, stwórz coś kreatywnego. Grafika, inny layout, a może jeszcze coś? Jako kreatywny webmaster możesz wyjść poza schematy i pozytywnie zaskoczyć klienta!

 

Liczniki

Może wydaje się to śmieszne, ale licznik to podobno jedno z najskuteczniejszych narzędzi. Potencjalni klienci uwielbiają liczniki i liczby: zadowoleni klienci, godziny spędzone w pracy, zakończone projekty czy wypite kubki kawy. Możesz liczyć dosłownie wszystko, bo dzięki nim Twoja strona wygląda profesjonalnie i wiarygodnie. A o to właśnie chodzi,prawda?

 

Nowoczesny design

Bardzo możliwe, że nowoczesny design wydaje ci się osobisty. Ruchome slidery, animacje, filmy, interaktywne formularze i wiele, wiele innych. Dzięki nim projekt robi wrażenie i zostaje w pamięci klienta. Dla Ciebie dołożenie formularza to pestka, a dla Twojego klienta to kluczowy element strony. Pamiętaj, że w rutynie łatwo o tym zapomnieć.

 

Pozycjonowanie

Bardzo możliwe, że ten punkt powinien być na samej górze. Nawet jeśli napiszesz najlepszą i najbardziej nowoczesną stronę, Twoja praca najprawdopodobniej pójdzie na marne, jeśli jej nie wypozycjonujesz. Pamiętaj o fazach kluczowych, meta description czy atrybutach alt. Dzięki nim Twoja strona dużo łatwiej i dużo szybciej osiągnie w Googlach topową pozycję.

 

 

Jeśli przeczytałeś nasze rady, zastanów się czy wszystkie twoje strony spełniają te kryteria. Jesteśmy niemal pewni, że zdarzyło ci się o czymś zapomnieć i dzięki nam kolejna strona napisana w WordPressie osiągnie jeszcze większy sukces.