Tym razem na tapetę weźmiemy Twittera. Temat facebooka to studnia bez dna, jednak na tym etapie nam, nowicjuszom, to powinno wystarczyć.

 

Dlaczego Twitter? Jest to drugi pod względem tzw. „zasięgu” portal społecznościowy. Skupia on też dużą ilość potencjalnych partnerów biznesowych.

 

 

Średnia wieku na twitterze to 20-parę lat. Większość osób posługujących się Twitterem skończyło też studia. Dzięki temu mamy pewność, że unikniemy młodszych spamerów, którzy nie wnoszą wartości do naszego życia w social media.

 

Jest to bardzo niedocenione źródło kontaktów przez polskich przedsiębiorców, natomiast międzynarodowo sprawdza się świetnie! Więc jeśli macie zamiar działać na szerszą skalę to tzw. 'must have’ wśród mediów społecznościowych.

 

Jeśli jeszcze was nie przekonałem do założenia konta i wyjścia poza facebooka, to zapraszam do linku poniżej. Następny artykuł przyniesie nam dużo więcej informacji na temat posługiwania się twitterem.

 

Twitter bez tajemnic – kompletny przewodnik dla początkujących

fot. pixabay