Listy na Twitterze, cz. 2

Kontynuujemy wątek tworzenia list na Twitterze! Jak wspomniałem w poprzednim poście jest to bardzo przydatne narzędzie, które ma nieograniczony potencjał.

 

 

Najistotniejsza kwestia w tworzeniu list jest rozróżnienie na listy prywatne oraz publiczne.

Listy publiczne są to listy, które będą widoczne również dla innych użytkowników Twittera, które odwiedzą wskazany profil. Natomiast listy prywatne są widoczne jedynie z panelu administratora profilu.

 

Jak można tego użyć? Listy prywatne można przykładowo użyć do obserwowania konkurencji z branży. Biorąc pod uwagę setki/tysiące obserwowanych użytkowników jest to bardzo funkcjonalne narzędzie. Dzięki temu możemy tego użyć praktycznie jako wbudowanego Brand24 w Twittera.

 

Jakie zastosowanie mają listy publiczne? Głównie wizerunkowe. Możemy utworzyć przykładową listę najlepszych albo najbardziej pożądanych aplikacji/influencerów czy czegokolwiek, co nam przyjdzie do głowy. Następnie po dodaniu użytkowników/profili do listy, zostaną oni automatycznie powiadomieni. Biorąc pod uwagę, że znajdą się pośród liderów w swojej branży bądź usług/produktu, to istnieje szansa na tzw. ‚fallow back’. Może to ułatwić nawiązanie ewentualnego kontaktu lub rozmowy o partnerstwie.

 

Listy posiadają wiele zastosowań. Podałem przykład do każdego typu, natomiast ich ograniczenia to jedynie nasza kreatywność!

fot. pixabay

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz