1 3000 0 120 http://projektfreelancer.pl 960 1

Jak poprawić przejrzystość danych z Google Analytics

Najważniejszą rzeczą w analityce danych są rzetelne informacje. Niemniej jednak ich czytelność jest równie ważna.     Pewnie nie raz zastanawialiście się dlaczego Google Analytics w źródłach ruchu pokazuje l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com, zamiast np. ‚facebook’. Artykuł poniżej wyjaśni Wam, dlaczego […]

Najważniejszą rzeczą w analityce danych są rzetelne informacje. Niemniej jednak ich czytelność jest równie ważna.

 

Jak poprawić czytelność danych?

Jak poprawić czytelność danych?

 

Pewnie nie raz zastanawialiście się dlaczego Google Analytics w źródłach ruchu pokazuje l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com, zamiast np. ‚facebook’. Artykuł poniżej wyjaśni Wam, dlaczego Analytics działa w ten sposób oraz w jaki sposób poprawić przejrzystość prezentowanych danych.

 

Odesłania z Facebooka w Google Analytics – popraw czytelność danych

Copywriter
Previous Post
Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
[Infografika] 15 typ...
Jak uczyć się programowania?
Next Post
Jak uczyć się prog...
0 Comments
Leave a Reply