1 3000 0 120 http://projektfreelancer.pl 960 1

Jak napisać dobre teksty na stronę internetową w tydzień lub nawet mniej?

Nawet najnowocześniejsze witryny nie mogą się obejść bez odpowiednich tekstów. Ważna jest nie tylko forma, lecz także długość, styl oraz wykorzystanie pożądanych słów kluczowych.     Zazwyczaj ad jedynym problemem lub ograniczeniem dla copywritera jest czas. Ważne jest, aby teksty […]

Nawet najnowocześniejsze witryny nie mogą się obejść bez odpowiednich tekstów. Ważna jest nie tylko forma, lecz także długość, styl oraz wykorzystanie pożądanych słów kluczowych.

 

Jak napisać dobre teksty?

Jak napisać dobre teksty?

 

Zazwyczaj ad jedynym problemem lub ograniczeniem dla copywritera jest czas. Ważne jest, aby teksty były nie tylko atrakcyjne i skuteczne, lecz także, aby dostarczyć je w wyznaczonym czasie. Jeśli podzielicie swoją pracę na etapy i odpowiednio się do nich przygotujecie, tworzenie wartościowego kontentu będzie naprawdę proste.

 

Po pierwsze research

 

Od razu musimy Cię uprzedzić, że nie da się stworzyć naprawdę dobrego tekstu ad hoc. Odpowiednie przygotowanie do pracy to tak naprawdę ponad połowa sukcesu! Zanim otworzysz Worda i zaczniesz pisać zastanów się:

 

• co chcesz napisać
• jakich informacji potrzebujesz
• kto będzie czytał Twoje teksty
• jak długie treści powinieneś stworzyć
• jaki efekt chcesz osiągnąć

 

Nie oszczędzaj czasu na przeszukiwaniu internetu, wyszukiwaniu informacji, analizowaniu badań czy czytaniu publikacji naukowych. Specjalistyczna wiedza z danej dziedziny ułatwi Ci pisanie.

 

Zacznij pisać

 

Sprawdziłeś już wszystko i zebrałeś wszystkie informacje? W takim razie nie trać czasu i bierz się za pisanie. Nie czekaj na wenę, na wieczór czy na kolejny odcinek serialu. Wyobraź sobie swojego klienta docelowego i po prostu napisz to, co on chciałby przeczytać. Ne analizuj, nie usuwaj tekstu ani nie przerywaj pracy. Na to jeszcze przyjdzie czas, a na razie najważniejsze jest, aby skończyć tekst.

 

Przeczytaj, popraw i prześlij do klienta

 

Jeśli tekst jest już gotowy, przeczytaj go od początku do końca. Dopiero po przeczytaniu całości skoryguj błędy, popraw to, co ci się nie podoba i przygotuj finalną wersję. Warto przeczytać tekst minimum 3 lub 4 razy, aby mieć pewność, że wszystko jest w porządku. Im więcej razy sprawdzisz tekst i poprawisz więcej niedociągnięć, tym bardziej prawdopodobne, że spełnisz wszystkie oczekiwania klienta. Pamiętaj, że klient oceni Twoją pracę już po pierwszym przeczytaniu.

Copywriter
Poprzedni Post
Ważne zasady w projektowaniu graficznym
Tworzenie postów w WordPressie
Następny Post
Tworzenie własnych ...
0 Komentarze