Kto: Zuza, część składowa useme
Co: uczy się nie psuć programu do grafiki przy pierwszym odpaleniu
Doświadczenie: próba narysowania gruszki za pomocą krzywych Beziera zakończyła się narysowaniem zdeformowanego melona po zderzeniu z ciężarówką w przestrzeni, o której się Einsteinowi nie śniło
Super-moc: rozróżnia spację firetową od półfiretowej oraz myślnik od łącznika
Przyczyna (a.k.a. kij): wyzwanie Projekt Freelancer
Cel (a.k.a. marchewka): przyswojenie nowych umiejętności i infiltrowanie środowiska freelancerów
Czas: start

Aby znaleźć punkt odniesienia i realnie ocenić swoje szanse na naukę projektowania graficznego, rzuciłam w nasz biurowy open space przy czajniku zwierzenie o problemach z krzywymi Beziera. Tomasz polecił mi internetową gierkę, która miała mi pomóc opanować podstawowe umiejętności w posługiwaniu się piórem. Gierka dostępna tu.

technology-792180_1280

Kij i marchewka

Było to trzy dni temu. Wpis ten tworzę w przytulnym białym pokoju, podczas gdy mój kolega Napoleon układa strategię na bitwę pod Waterloo. Przekrwienie oczu i szczękościsk powoli ustępują, a dzięki masażom mogę już rozprostować przykurczone palce prawej ręki, co jednak nie ma większego znaczenia, bo pokój i tak nie ma klamek.