1 3000 0 120 http://projektfreelancer.pl 960 1

Copywriter Blog

Jak sprawić, by wpis był bardziej atrakcyjny dla odbiorców

Jak sprawić, by wpis był bardziej atrakcyjny dla odbiorców

Prawdopodobnie nikt z nas nie lubi czytać suchego tekstu. Długi artykuł napisany czarnym krojem na białym tle jest przejrzysty, jednak strasznie nudny. Czasem naprawdę ciężko dobrnąć do końca. Tak też dzieje się na Twitterze.     Ograniczenia Twittera   Wypowiedzi
Moc Hasztagów

Moc Hasztagów

Powoli kończąc temat Twittera, wypada wspomnieć o jednym z najważniejszych (bądź najważniejszym) narzędziu. #HASZTAGU.   Co to hasztag?   Hasztag to narzędzie, które ma za zadanie zwiększyć odbiór lub trafić bezpośrednio do grupy docelowej. Polega ono na umieszczeniu [ ... ]
Sposoby pozyskiwania odbiorców

Sposoby pozyskiwania odbiorców

Do tej pory opisywałem funkcjonalność narzędzi Twittera oraz jakie treści publikować aby utrzymać odbiorców. Niemniej jednak wszystkie te informację są bezużyteczne bez odpowiedniej bazy followersów. Aby zbudować stadion, musimy posiadać wiedzę na temat niezbędnych elementów do [ ... ]
Twitter: zatrzymujemy ludzi!

Twitter: zatrzymujemy ludzi!

We wcześniejszych wpisach skupiłem się na opisie funkcjonalności Twittera oraz jego ukrytych opcji. Jednak są to narzędzia, które jedynie mają nam pomóc generować ruch.   Jak zatrzymać użytkownika na swoim profilu? Po wejściu na profil prywatny lub firmowy, to pierwszą
Łapcie chwile!

Łapcie chwile!

Tym razem weźmiemy na tapetę tzw. ‚chwile’ na Twitterze. Jest to kolejne z niedocenianych narzędzi jakie oferuje nam ten portal społecznościowy.       Chwile są opcją dostępną bezpośrednio po utworzeniu konta. Aby takową utworzyć, musimy udać się do swojego
Listy na Twitterze, cz. 2

Listy na Twitterze, cz. 2

Kontynuujemy wątek tworzenia list na Twitterze! Jak wspomniałem w poprzednim poście jest to bardzo przydatne narzędzie, które ma nieograniczony potencjał.     Najistotniejsza kwestia w tworzeniu list jest rozróżnienie na listy prywatne oraz publiczne. Listy publiczne są to listy, [ ... ]
Sekretów Twittera ciąg dalszy

Sekretów Twittera ciąg dalszy

Kolejny tekst mający na celu przybliżenie możliwości związanych z prawidłowym użytkowaniem Twittera. Dzisiaj głównym tematem będzie tworzenie tzw. ‚List’.   Jest to bardzo interesujące, aczkolwiek niedocenione narzędzie na wspomnianym wyżej kanale społecznościowym. Po co [ ... ]
Tweet tweet, Twitter!

Tweet tweet, Twitter!

Tym razem na tapetę weźmiemy Twittera. Temat facebooka to studnia bez dna, jednak na tym etapie nam, nowicjuszom, to powinno wystarczyć.   Dlaczego Twitter? Jest to drugi pod względem tzw. „zasięgu” portal społecznościowy. Skupia on też dużą ilość potencjalnych [ ... ]
Webinar godny polecenia

Webinar godny polecenia

Na początku chciałbym się z wami podzielić przemyśleniami na temat poprzedniego posta. Wdrożyłem wszystkie zastosowania i naprawdę działają. Biorąc pod uwagę, że korzystałem z prywatnego konta, największa zmianę zobaczyłem po wklejaniu filmów bezpośrednio przez facebooka. [ ... ]
Dlaczego social media?

Dlaczego social media?

To już drugi post z serii, wiec pora na trochę ‚mięska’ branżowego. Postanowiłem zacząć od mediów społecznościowych. Dlaczego tak? Ponieważ rozwijają się w niesamowitym tempie i pozwolą mi znaleźć potrzebne informacje do przyszłych postów. Dzisiaj na tapetę weźmiemy [ ... ]