1 0 3000 0 300 120 30 http://projektfreelancer.pl 960 1

Copywriter Blog

Analityka internetowa – część 2

Analityka internetowa – część 2

Zanim przejdziemy do zaawansowanych opcji, powinniśmy zrobić audyt naszego własnego Analyticsa.     Jest to najbardziej podstawowa, a zarazem niezbędna rzecz, która jest w stanie wykazać niedociągnięcia w początkowych etapach. Biorąc pod uwagę, że zajmujemy się analityką [ ... ]
Analityka internetowa z Google Analytics

Analityka internetowa z Google Analytics

Tym razem na tapetę weźmiemy Google Analytics, narzędzie służące do monitoringu danych.     Dziś skupimy się na podstawowych informacjach o Google Analitics. Sugeruję zainspirować się krótkim filmikiem, który pomoże Wam skonfigurować narzędzie, aby było w stanie poprawnie [ ... ]
Dlaczego content marketing jest ważny.

Dlaczego content marketing jest ważny.

Case study content marketingu możemy znaleźć na pęczki. Jednak dlaczego warto w niego inwestować?     Jakie jest jego realne przełożenie na wyniki w e-commerce? Jeśli wciąż zastanawiacie się, w którą gałąź marketingu zainwestować, to serdecznie zapraszam do artykułu [ ... ]
[Infografika] Google bez tajemnic!

[Infografika] Google bez tajemnic!

Jeżeli na co dzień w pracy korzystacie z wyszukiwarki Googla, to ta infografika sprawi, że wyszukiwanie potrzebnych informacji stanie się dużo prostsze!     Borykacie się czasem z problem długiego i żmudnego szukania potrzebnych Wam informacji, zwłaszcza podczas pracy, gdy
Tworzenie profilu – Linkedin

Tworzenie profilu – Linkedin

Linkedin jest to portal społecznościowy stworzony z myślą o sferze biznesowej. Ważną informacją jest, że Linkedinw dzisiejszych czasach jest wizytówką dla rekruterów!     Po co ten Linkedin?   Linkedin może nam posłużyć jako narzędzie do szukania pracy. Jesteśmy w
Biznes online, jak go zbudować

Biznes online, jak go zbudować

W poprzednich tekstach skupiliśmy się na narzędziach marketingowych. Ich zastosowanie jest równie skuteczne w budowaniu marki osobistej oraz firmy.     Jeśli interesuje nas budowanie biznesu online, to jak zacząć?   Zapraszam do obejrzenia prezentacji założyciela Brand24 [ ... ]
Monitorowanie Marki #2

Monitorowanie Marki #2

Kontynuując wątek monitoringu marki, skupmy się na funkcjonalności Brand24. Jak wspomniałem w poprzednim poście, jest to narzędzie, którego celem jest ułatwienie monitoringu.     Monitorowanie Marki   Jego podstawową opcją jest śledzenie wzmianek o naszej [ ... ]
Dlaczego warto monitorować markę

Dlaczego warto monitorować markę

Monitoring internetu w dzisiejszych czasach to konieczność. Dlaczego?   W poprzednich artykułach poruszaliśmy tematykę Twittera i jak monitorować jego rezultaty.  Jednak wbudowane w nim narzędzie działa jedynie w jego własnym obrębie. Z tego powodu dzisiaj chciałbym się skupić na [ ... ]
[Infografika] Psychologia Koloru

[Infografika] Psychologia Koloru

W poprzednim artykule wspomniałem, że nasz umysł przetwarza obrazy 3x szybciej aniżeli tekst. Natomiast kolory zwiększają prawdopodobieństwo zaangażowania czytelnika o 80%.     Jednak ważne jest też prawidłowe użycie koloru. Tyczy się to nie tylko infografik/grafik czy [ ... ]
Twiter TIPS&TRICKS

Twiter TIPS&TRICKS

Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak używać Twittera w celach biznesowych, koniecznie przeczytajcie ten artykuł!   Podsumowując i kończąc (chwilowo) temat Twittera odsyłam Was do lektury od @SocialQuant. Dzięki temu artykułowi zobaczycie, że dobrze wykorzystane możliwości Twittera [ ... ]