1 3000 0 120 http://projektfreelancer.pl 960 1

Copywriter Blog

Artykuł sponsorowany, czyli wyższa szkoła jazdy

W ostatnich latach znaczenie content marketingu znacznie wzrosło. Treści stały się ważniejsze, zyskały na jakości i powszechnie wiadomo, że trzeba im poświęcić odpowiednią ilość uwagi.     W związku z tym copywriterzy mają o wiele więcej pracy oraz stawiane im
Persona – kto to jest i dlaczego powinieneś się z nim zaprzyjaźnić?

Persona – kto to jest i dlaczego powinieneś się z nim zaprzyjaźnić?

Już na samym początku lojalnie uprzedzamy: persona to nie jest Twój zleceniodawca, który płaci i jest dla Ciebie na etapie tworzenia najważniejszy.     Jest to klient Twojego klienta, czyli osoba, dla której tak naprawdę piszesz. Chodzi tu o idealnego
Optymalizacja strony

Optymalizacja strony

Strona jest wizytówką firmy. W większości przypadków strona internetowa jest pierwszym kontaktem klienta z marką.     Dlatego też każdy powinien dążyć do jej optymalizacji i polepszenia user experience użytkowników. Niemniej audyt strony trochę kosztuję. Zakładając, że [ ... ]
Jak napisać dobre teksty na stronę internetową w tydzień lub nawet mniej?

Jak napisać dobre teksty na stronę internetową w tydzień lub nawet mniej?

Nawet najnowocześniejsze witryny nie mogą się obejść bez odpowiednich tekstów. Ważna jest nie tylko forma, lecz także długość, styl oraz wykorzystanie pożądanych słów kluczowych.     Zazwyczaj ad jedynym problemem lub ograniczeniem dla copywritera jest czas. Ważne jest, [ ... ]
Dynamiczne reklamy na Facebooku (ecommerce)

Dynamiczne reklamy na Facebooku (ecommerce)

Większość z nas zastanawia się, dlaczego w momencie, gdy czegoś szukamy akurat pojawia się reklama na naszej ścianie Facebooka z tym lub podobnym produktem.     Nie jest to żadna magia. Tak działa model przeznaczony dla e-commerce. Polega on na
Google Analytics – Tagi UTM

Google Analytics – Tagi UTM

W świecie analityki największą wartość mają zebrane dane. Bez odpowiedniej ilości informacji nie jesteśmy w stanie optymalizować naszych kampanii.   Aby móc śledzić nasze zewnętrzne kampanie w Google Analytics, musimy używać tzw. ”UTM”. Czym jednak są tagi UTM [ ... ]
Współczynnik odrzuceń – Google Analytics

Współczynnik odrzuceń – Google Analytics

Współczynnik odrzuceń to jedna ze statystyk, którą jesteśmy w stanie znaleźć w panelu Google Analytics. Jednak co to właściwie jest?       Współczynnik odrzuceń w Google Analytics wskazuje nam procent osób, które zaangażowały się jedynie na naszej stronie docelowej.
Persona idealna w marketingu

Persona idealna w marketingu

Zastanawialiście się jak stworzyć profil klienta idealnego? Jak dobrać idealną grupę odbiorców?     Kim właściwie jest persona w marketingu?   Jest to twój idealny klient, a następnie grupa, dzięki której firma zarabia najwięcej pieniędzy. Aby móc stworzyć personę, [ ... ]
Google Tag Manager – czyli programowanie dla Marketerów

Google Tag Manager – czyli programowanie dla Marketerów

GTM to urządzenie dedykowane dla osób zajmujących się marketingiem. Jakie zalety ma korzystanie z tego narzędzia Googla?     Google Tag Manager to darmowe narzędzie, które jest w stanie obsłużyć prawie każdy – oczywiście po zapoznaniu się z jego możliwościami.
Błędy, które popełniają nawet doświadczeni copywriterzy

Błędy, które popełniają nawet doświadczeni copywriterzy

Copywriting to ciężki kawałek chleba. Wiedzą o tym zarówno Ci, którzy zrealizowali już dziesiątki projektów, jak również Ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tworzeniem kontentu.     Rosnące wymagania klientów, niskie stawki, duża konkurencja i ciągły brak [ ... ]