1 0 3000 0 300 120 30 http://projektfreelancer.pl 960 1

Copywriter Blog

Jak skutecznie pisać pod standardy SEO

Jak skutecznie pisać pod standardy SEO

Jedną z najprzydatniejszych umiejętności copywritera jest łatwość pisania zgodnie ze standardami SEO (skrót od angielskiego „Search Engine Optimization”). Pisanie pod SEO to nic innego jak umieszczanie w tekście takich haseł, które zdaniem algorytmu wyszukiwarki będą oryginalne i [ ... ]
Jak pozyskiwać klientów?

Jak pozyskiwać klientów?

Jak wiadomo, w pozyskiwaniu klientów nic nie pomaga tak bardzo, jak odpowiednia prezentacja siebie i swoich umiejętności. Istnieje kilka sposobów na lepszą promocję, a co za tym idzie – większą szansę na zyskanie lukratywnych zleceń.     Najprostszym i najszybszym
Początki pracy copywritera

Początki pracy copywritera

Copywriter to jeden z zawodów, które nie wymagają specjalistycznego wykształcenia, studiów czy kursów. Czego zatem na pewno będziesz potrzebować?     Znajomość języka to podstawa   Dobry copywriter powinien być w stanie stworzyć oryginalny tekst z zachowaniem zasad [ ... ]
Błędy najczęściej popełniane przez copywriterów

Błędy najczęściej popełniane przez copywriterów

Właśnie zacząłeś swoją przygodę z copywritingiem? A może jesteś już doświadczonym copy? To nie ma znaczenia. Zawsze musisz uważać, aby nie popełniać podstawowych błędów, które mogłyby zrujnować Twoją karierę.     Stworzyliśmy listę najczęstszych błędów, [ ... ]
Profesjonalny copywriter. Czy to ma sens?

Profesjonalny copywriter. Czy to ma sens?

Copywriting jest dziś nie tylko dorywczym zajęciem dla studentów. To zawód wymagający wiedzy, intuicji i wielu umiejętności. Kiedyś mianem copywritera określało się osobę, która tworzyła teksty i slogany reklamowe.     Dziś copywriting wyszedł o wiele dalej i obecny jest
Przyśpieszony kurs tworzenia nagłówków

Przyśpieszony kurs tworzenia nagłówków

Zdarzyło Ci się kiedyś napisać tekst w kilkadziesiąt minut, a następnie myśleć nad nagłówkiem? Zapewne tak, jak większość copywriterów, już nie raz miałeś z tym problem.     Niestety bardzo często to właśnie nagłówek spędza nam sen z powiek. Ma
Narzędzia przydatne dla każdego copywritera cz. I

Narzędzia przydatne dla każdego copywritera cz. I

W czystej teorii copywriter potrzebuje niewiele, żeby móc wykonywać swój zawód. Tak naprawdę wystarczy komputer, dostęp do internetu edytor tekstu sprawdzający pisownię i oczywiście zlecenie.     Zgadza się, tyle wystarczy, żeby pisać, ale nie wystarczy, żeby tworzyć [ ... ]
Artykuł sponsorowany, czyli wyższa szkoła jazdy

Artykuł sponsorowany, czyli wyższa szkoła jazdy

W ostatnich latach znaczenie content marketingu znacznie wzrosło. Treści stały się ważniejsze, zyskały na jakości i powszechnie wiadomo, że trzeba im poświęcić odpowiednią ilość uwagi.     W związku z tym copywriterzy mają o wiele więcej pracy oraz stawiane im
Persona – kto to jest i dlaczego powinieneś się z nim zaprzyjaźnić?

Persona – kto to jest i dlaczego powinieneś się z nim zaprzyjaźnić?

Już na samym początku lojalnie uprzedzamy: persona to nie jest Twój zleceniodawca, który płaci i jest dla Ciebie na etapie tworzenia najważniejszy.     Jest to klient Twojego klienta, czyli osoba, dla której tak naprawdę piszesz. Chodzi tu o idealnego
Optymalizacja strony

Optymalizacja strony

Strona jest wizytówką firmy. W większości przypadków strona internetowa jest pierwszym kontaktem klienta z marką.     Dlatego też każdy powinien dążyć do jej optymalizacji i polepszenia user experience użytkowników. Niemniej audyt strony trochę kosztuję. Zakładając, że [ ... ]