1 0 3000 0 300 120 30 http://projektfreelancer.pl 960 1

Analityka Internetowa w innym wydaniu

Analityka internetowa to nie tylko Google Analytics. Istnieją również inne narzędzia, które są w stanie pomóc nam zrozumieć zachowania klientów.   Jednym z lepszych (w mojej skromnej ocenie), jest Hotjar.   Co to właściwie jest?   Jest to narzędzie, które […]

Analityka internetowa to nie tylko Google Analytics. Istnieją również inne narzędzia, które są w stanie pomóc nam zrozumieć zachowania klientów.

 

Analityka internetowa - Hotjar

Analityka internetowa – Hotjar

Jednym z lepszych (w mojej skromnej ocenie), jest Hotjar.

 

Co to właściwie jest?

 

Jest to narzędzie, które pozwala nam analizować ruch na stronie internetowej. Dzięki Hotjarowi jesteśmy w stanie optymalizować nasz UX. Większość statystyk pokazana jest w formie graficznej.

 

Właściwości Hotjara

 

Hotjar posiada kilka możliwych opcji analiz. Najczęściej używane to tzw. ”heat maps” oraz ”recording’. Jedna i druga opcja sprawdza, w którym miejscu na naszej stronie użytkownicy spędzili najwięcej czasu. W przypadku heat maps, pokazana jest mapa z odcieniami kolorów. Natomiast recording pokazuje nam tzw. ‚pova’, czyli widzimy ekran oczami klienta.

 

W następnej części postaram się przybliżyć wam więcej skomplikowanych opcji oraz zająć się bezpośrednio konfiguracją tego narzędzia

Copywriter
Poprzedni Post
Jak powinno wyglądać dobre portfolio?
Błędy programistów
Następny Post
Największe błędy ...
0 Komentarze