Analityka internetowa – część 2

Zanim przejdziemy do zaawansowanych opcji, powinniśmy zrobić audyt naszego własnego Analyticsa.

 

Audyt - Google Analitics
Audyt – Google Analitics

 

Jest to najbardziej podstawowa, a zarazem niezbędna rzecz, która jest w stanie wykazać niedociągnięcia w początkowych etapach. Biorąc pod uwagę, że zajmujemy się analityką internetowa, to powinniśmy upewnić się, że nasze dane są dosłownie możliwe do ZMIERZENIA.

 

W tym celu znalazłem film na Youtube, który obrazuje, jak powinien przebiegać taki audyt. Niektóre rzeczy mogą delikatnie odbiegać od poprzedniego artykułu, ale jak to bywa w przypadku Analityki internetowej, jest to zależne od branży. Proszę zwrócić uwagę szczególnie na takie informacje, jak dane demograficzne i raporty. Powodzenia!

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz